torsdag 6 januari 2011

Det va en vända!

Oj oj oj - det blev en vända igår kan man väl kanske säga.... Förmodligen några mintu & lakritsshots för mycket, men hade trevligt med Evis & Co hur som helst! Johan va också bra, men Köping va väldigt dött - när han slutade spelade vid 23-tiden så va det typ 3 pers kvar & ingen musik - fick lite smått panik & ringde S som va så j*la snäll & kom & hämtade mig - skönt & somna hemma med grabbarna & framförallt vakna hemma :)

Pimme & pappa är ute på en liten(??) prommo så jag passade på att plocka undan & gå ett varv med dammsugaren. P har förövrigt varit i sitt esse idag....kastat saker i toaletten, vält ut ostbågar i hela vardagsrummet, klättrat i soffan & härjat så han har hållit på att rasa ner x antal gånger - oj oj oj - hur ska det funka på dagis??? Börjar faktiskt bli aningen nervös över den biten....men det ska nog gå bra....

Nu blir det lite slappning tills dom kommer hem igen bara för att jag är värd det :)

Imorgon kommer (förhoppningsvis) sim-kortet till telefonen så jag kan börja använda den. Jag som blev så glad när den kom & så kan jag inte använda den först tidigast imorgon...åhhh!!!!!! Ja ja - jag har ju nåt o leka med i helgen då iaf troligtvis....

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar