söndag 9 januari 2011

Kväller....

Kväller på skogs - skönt! Både Pimme & Lucas sover, pizza intagen, men är inte riktigt nöjd med mitt val, men nu har jag testat iaf - kunde väl iofs förstått att den inte va god när den hette Tomas Brolin, men, men..... Vitlök är ju gott i vissa mängder - nu smakade det BARA vitlök om hela pizzan, luktar (troligen) överallt & jag känner att jag stinker - f*n - det va ju dumt - kan ju betyda att jag inte ens får nå sovsällis eftersom det finns en som är känslig för just detdär med lök av olika slag....

Äh - får köra en riktig borstning, sköljning & ja allt man kan göra för att få bort det!

Kan väl passa på & "skryta" lite med att jag fick in V65an & V3an idag - 1800:- extra (efter att jag dragit av inköpet) - bäst o plocka ut 1500:- direkt så vet man att det kommer lite i veckan iaf - f*n verkar ha lite flyt just nu, men ändå inte detdär jätte som skulle behövas.

Passade iaf på att beställa lite olika smaker t kaffemaskinen - blev väl ett par nya som man lär testa & x antal paket Macchiato - mumma!!!

Nu blir det snart Pia's väg tillbaka på SVT innan det nalkas säng - imorgon börjar vardagen igen....betyder skola för Lucas & dax att ställa klockan igen (& hoppas på att jag iaf får sova tills den ringer)

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar