tisdag 11 januari 2011

John Blund har tagit mig...

....och han kan man faktiskt inte göra så mycket åt tyvärr, men en dusch ska jag försöka fixa först iaf!

Blev så att jag & Lucas stack iväg till Avesta & lyckades få tag på den sista tv'n dom hade i reklamen på elgiganten - känns bra! Den är f*n så mycket större & nu får vi ju en större & trevligare tv i sovrummet också vilket i sin tur leder till att jag förmodligen får min bästa karl som sällis i sängen lite oftare - wihoo!!! Bara fördelar förutom att den fortfarande kostar pengar då....

Sen följde jag & P med L på träning & sen fick jag se hur tuffa småbrudar tror att dom är så fort det kommer några yngre med.....gäller förmodligen grabbar också..... Tur att dom inte fattar bättre för då skulle dom förmodligen skämmas ha ha ha

Imorgon är det dax då....huuu nerverna utanpå för mamman, men försöker intala mig själv att det ska gå bra.

Kram & Go'natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar