onsdag 5 januari 2011

Hot funkar?

Tror bestämt att vårat snack om P's sovtider funkade (iaf tillfälligt) för idag sov vi till 7.45 vilket kändes j*ligt bra med tanke på att jag ska till Köping & ha lite party med Evis, L-M & Johan Johansson ikväll :) Förhoppningsvis orkar jag hålla mig vaken under konserten o en stund till... Blir att sova kvar där tills imorgon - gillar visserligen inte att sova borta, men en natt ska väl även jag klara mig utan mina grabbar....

Magen är fortfarande i nån typ av upprorstillstånd - tror det kanske är dendär tråkiga veckan på g & att det är en förklaring till det hela.... :/

En plan inför dagen måste väl göras också....lär packas, inhandlas lite alkoholhaltiga drycker m.m. Även ner t Brage & se hur det är med tant-marie om det funkar för dom boende där, men först lite kaffe.

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar