fredag 28 januari 2011

Då va vi igång!

Nu j*lar ska köket fixas iordning! Började med att riva skåp & h****te vad det satt med 1dm långa spikar, men tillslut med lite hjälp av Nanny så lyckades vi slita loss det. Tack för hjälpen! Bra att hon va här annars skulle det nog inte funkat - svårt & slita/såga & hålla i skåp samtidigt....



"Lite" spackling på dethär då sen ska det bara slipas, målas, tapetseras, läggas golv, handlas diverse attiraljer & sänkas lite skåp - tar nog hmm....ja en kväll ungefär *host*

Kass hammare - höll inte ens för spikarna & mig liksom ;)




Nope - lär engagera mig lite i en liten surkorv!

Kram D

Ps. MINA tapeter kom idag *lol*

2 kommentarer:

  1. Hmm få upp dom så får jag se om jag ska vara en "härmapa" :-)

    SvaraRadera
  2. Tar kanske nån dag till...är ju en del som lär fixas först he he he

    SvaraRadera