onsdag 12 januari 2011

Kökskaoset = Väck

Nu blev det äntligen kväller - återigen hade det uppstått ett stort kaos i köket med disk för dagarna två, men nu har jag tagit dag i det. F*n - vore rätt skönt med en diskmaskin ändå....men vart f*n skulle den få plats då??? Och bänkdiskmaskin känns ju inte helt aktuellt med tanke på hur mycket man får i den....hmm....kontentan av det hela är väl att jag förmodligen kommer få diska för hand ett tag till.

Fick lite fikasällis * 2 på em - först kom Iii som hon numer kallas (Marie alltså) - P ropade det två gånger när hon kom :) Sen blev det en tur ner på stan för att hämta urcoola "leggins" till P som beställts på tradera + att han fick två par av Iii så nu blir det för honom att knalla runt i dessa ett tag framöver hi hi hi

Hur som - på stan mötte syrran upp oss & följde med hem en sväng. Sen bar det iväg på backhoppningsträning med L. Fanny följde också med & denhär gången blev det inga kullerbyttor med skidorna för henne utan hon stod på benen :) L blev däremot grinig & vrång en gång när han ramlade & berättade för pappa J att jag tvingade honom att vara med på backhoppningen. Frågade honom ifall han vill sluta för jag har aldrig & kommer aldrig tvinga honom till nåt som har med idrott att göra, men nej det ville han ju inte....fick inte ihop det hela, men, men.... Jag skulle gärna slippa stå ute & frysa om det är på det viset - är ju inte så att jag gör det för att jag tycker det är speciellt skoj utan för hans skull. Nåväl - han skulle ju som sagt fortsätta så då hoppas jag att domdär sura minerna håller sig borta också!

Orkar inte med nån dusch - lägger mig "skitig" & tar en imorgon innan dagisvändan istället.

Kram så länge!
D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar