onsdag 19 januari 2011

Lika idag igen....

Japp - börjar bli en rutin.... Morgon hemma, dagis, hem & luncha & kasta lilleman i säng & sen kolla lunchtrav fast idag va det galopp & jag kan inte säga att jag tycker det är lika skoj - förmodligen för att man inte fattar någonting av det, men va f*n - är ju nåt att glutta på t min lunch iaf & nån tia kan man ju alltid slänga in på nån pålle med schyst namn ;)

Idag fick P vara själv (ja alla andra barn också för den delen) med fröknarna i ca: 30 min & det va ett väldans liv när vi gick & nog hade han gråtit för han va röd runt hela ögonen när jag kom tillbaka men det gick fort över & sen satt vi med i 30 min utan problem - vanesak - hoppas han vänjer sig fort för lite hjärtskärande är det iaf & man känner ju igen han skrik, men det ska nog gå bra!

Satt en lapp på min ruta när jag kom ut också "denhär platsen är bokad!" & jag skämdes.....men jag vet inte riktigt hur dom har tänkt eller rättare sagt kommunen har tänkt med parkeringsplatser - nu är det fyra avdelningar & inom en snar framtid kommer en femte avdelning öppnas & det finns typ 7 platser som är för "besökande" - ja - jag vet inte vad man ska göra....kan ju inte ställa mig på stan & gå direkt....måste nog lösas....

Ja ja - nu pep det i micron - matdax!

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar