torsdag 20 januari 2011

Samma lika

Forsätter med det jag har haft som rutin typ sista veckan - dagis, lunch t lilla P, lunchtrav för mamman medans monstret sover - ja - känns liksom bra :)

P va snäll & glad på dagis - utom när vi föräldrar "stack iväg" - då hördes det att det blev high life därinne - va inte en som skrek, men det blir förhoppningsvis bättre. Blev lite konstigt när vi gick idag också - alla föräldrar på en gång & blev inget riktigt hejdå, men jag sa till fröknarna när vi kom tillbaka vad jag tyckte så imorgon blir det troligen en i taget som lämnar så man får ett riktigt hejdå. Imorgon ska även L-Å med & imorgon skulle dom vara ute från start & det tror jag P gillar :)

Tror jag ska ta & koka ihop lite makaroner som får bli min lunch idag - orkar inte med nå mer än så. Känner att det börjar komma lite smygande värk i käken igen.....inte tagit nå tabletter idag - tänkte se ifall det funkar utan, men ja....vi får väl se om det blir värre.....tycker det ska ge sig nu hur som! Är det inte väck tills på måndag blir det att ringa vårdcentralen igen för såhär kan man ju inte ha det!

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar