lördag 22 januari 2011

Tröklördag!

Är f*n så - en av dom trökigaste dagarna på länge faktiskt. Fick visserligen sovmorgon till 9 kors i taket sen körde jag, P & L ett städrace medans L-Å låg på soffan, matlagning, sen blev det att skjutsa iväg L till en kompis så em tillbringades med trav, P & en mestadels sovande L-Å på soffan.

Nu drog L-Å & P iaf iväg till farmor en sväng så jag fick en stund själv & den tiden använder jag till att sitta i soffan & bara vara tills dom dyker hem igen.

Vill ju att vi ska hitta på nåt allihop!!! Dessutom vill jag faktiskt umgås med L-Å på ett eller annat sätt när han väl är hemma hela dagarna på helgerna & det är ju aningen svårt när han sover.... Well, well....förhoppningsvis blir väl morgondagen bättre - lär nog inte bli sämre iaf....

Ett par bira ikväll när jag hämtat hem lucky-boy tror jag....kanske lite mys till nån film om jag inte dör vid 21-tiden i vanlig ordning.... Snart är det vår & det tackar jag för!

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar