onsdag 8 september 2010

Yeah!!

Jag lyckade slutföra mitt uppdrag som jag hade för dagen - känns fint även om det fortfarande är massor med grejjor kvar på min att göra lista..... P har varit gnällig till & från hela dagen....trött, hungrig, tänder på g, snorig - ja det är f*n inte lätt att vara varken stor eller liten ibland - på olika plan bara....

Försökte mig på lite trav också, men det inte inte alls som jag tänkt så då finns ju typ två alternativ:
1. Att det fortsätter & går lika kasst på lördag
2. Att det är meningen att det skulle gå kasst idag eftersom vi ändå vinner 44 mille på lördag

Lär ju framtiden utvisa - jag tror stenhårt på alternativ 2!

Imorgon ska jag hålla mig borta hemifrån så mycket som möjligt tänkte jag. Någon gång mellan 7 (!!!) & 12 kommer en såndär ventilationskille/gubbe & eftersom det bara finns ventilation på toaletterna varav den ena är ett halvkaos eftersom den inte är iordninggjord & används bara som förvaring & tvättstuga just nu & ventilationen i köket är förbyggd av köksskåp så vill jag nog inte vara med.....även om det inte är jag som byggt *s*

Nope - sängen kallar! Hoppas P inte tycker att leka är ett nattligt nöje inatt också :)

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar