torsdag 2 september 2010

Trött igen....

Nu är jag sådär väldans trött igen så det blir bara ett kort-kort inlägg idag.

Började dagen med en promenad ner t lasarettet för att hämta D-droppar till P (eftersom dessa varit slut i typ en månad) & när vi ändå va där så passade jag på att lämna blodprov igen då förra tydligen blev knasigt av nån anledning. Va dock dum & tog på mig mina gympaskor så redan där kände jag att skavsåren va ett faktum - apoteket & skavsårsplåster - dock va dom skitsmå så...är dom små får man ta två. Nu ska jag kasta domdär skona lååång bort & köpa ett par nya när jag får råd någon gång i framtiden!

Fika med sis, M & S & sen hem & fick lite hjälp med korten av syrran - nice, nice.

Sen for jag & P iväg med pappa L-Å & plockade massa kantareller - va bara & plocka - helt sjukt, men kul :)

Nu ikväll kom Lucky-boy hem också - mys, mys! Blev tacopaj t kvällsmat - gott, gott!

Nu står SOVA absolut högst på min priolista!

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar