onsdag 8 september 2010

Läxa

Okej natt förutom att P tyckte att han & pappa skulle busa vid halv fyra tiden....

Eftersom P lekte lite fint för sig själv imorse så kunde jag hjälpa L med läxan som visserligen inte ska vara inlämnad först på fredag, men är skönt & få det gjort nu när det fanns tid (man vet ju aldrig när det blir nästa gång).

Lucas har fixat håret så det är blött & inte flottigt (parfym hade han snott av L-Å också)

Skjutsade L t skolan & hem så P skulle få vila lite eftersom han va gnällspik & 30 minuter sen tyckte han att det va bra....microsömnsunge! ;) Hann lagom börja med nåt jag SKA ha klart idag! Sen kom jag på att vi behövde ner & handla lite - hittade en byrå också på Lidl som jag inte såg igår så jag va så smart att jag började med det också så just nu är det halvkaos här hemma, men ska ta tag i det nu när jag fått lite mat i magen (köttsoppa & macka blev det). Bäst & sätta fart så det kanske är lite ordning när N & J kommer på lek & kaffe på em.

/D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar