fredag 3 september 2010

Nu är det fredagsmys!!!

Så får det faktiskt bli! Lunchade med M efter det att jag hämtat L på skolan & innan dess va jag & P över till Knutsvägen & lekte med E & R - va kanon ända tills jag & E skulle ut & ryka lite & bror skulle vara inne med R & P - då blev det grinkalas ha ha - han stod med en grabb under varsin arm som grät krokodiltårar *lol* Dom är bra söta när den ena skriker måste den andra också liksom he he he

Nu på em har vi varit i Avesta - jag & alla grabbar - är faktiskt lite, lite orättvist när man är ensam tjej - eller??? ;)

Blev inga jätteshoppingar - jo ett ton godis & ett gäng bra & ha prylar från ÖB.

Nu är precis dusch & allt avklarat (disken får vänta tills imorgon för då kommer jag nog ha mer lust ha ha). När jag va på g in i duschen upptäckte jag dock att jag fått en "kompis" - måste ha kommit dit igår när vi va ut & plockade svamp en halvtimme eller så - blä!! Undra hur många fler som sitter uppe i skallen liksom - är nästan så man skulle bli tvungen & raka av sig håret för nu kliar det som aldrig förr vill jag lova!

En ryk & lite film på dethär får det bli. Dendär bra manicken som V tipsade om förra helgen kom idag & det verkar vara en kanongrej!

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar