tisdag 14 september 2010

Ibland funkar det & ibland inte...

Hade tydligen en j*la tur! Ställde på bmw'n i maj & eftersom jag inte kunde teckna en försäkring via nätet ringde jag vårt försäkringsbolag där vi haft bilen försäkrad tidigare & han jag pratade med då sa att bilen hade en vilande försäkring som automatiskt hoppar igång då jag ställer på bilen - kanon - det va fixat.

Nu när det gått x antal månader så har det fortfarande inte kommit någon faktura så man började ju liksom fundera.... Kontaktade nyss bolaget & det fanns ingen försäkring på den - hmm.... Tur att jag ringde m andra ord. "Ibland funkar inte automatiken" men NU är det fixat så försäkringen är "backad" till det datumet det ska vara - kanon! *pust* Fatta vilken j*la dyr historia det skulle kunnat blivit annars liksom!

Kört ett wii-pass - nu svettas lite till & sen duschen & hämta L. Se om han ville börja på backhoppning eller hur det blir....

Kram D

2 kommentarer: