onsdag 22 september 2010

Ett litet steg....

för människan.... Nejdå, men det går liksom inte riktigt lika snabbt & göra saker när det är en liten herre som också gärna antingen ska vara med just där jag håller på alternativt vara någon helt annanstans & göra hyss att jag måste springa fram & tillbaka som en galning *s*

Har i vilket fall dammat av inne i sovrummet (då inkl. "städat" stationära datorn som förhoppningsvis inte låser sig lika mycket på en liten stund...) & hunnit blyertsmåla oso & musse på P's rum vilket känns som ett hyfsat stort steg framåt trots allt ;) Nu är det ju det att dom ska färgläggas också så jag lär införskaffa x antal olika färger. Får börja med att checka vad som finns på klubben & sen troligen besöka en färgaffär & köpa det som fattas vilket lär vara en del, men klara ska dom bli - troligen inte idag, men såsmåningom :)

Ett litet lass disk väntar på mig också & eftersom P ligger för lite em vila nu så blir nog det nästa projekt. Inom en snar framtid dyker L hem från skolan också så jag har en plan..... Diska medans han gör läxan - är inte så dum som man kan tro jämnt ;)

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Oso på väggen låter ju lite läskigt =)
    Mr P kommer köra med 3 stycken steg, stenhårt sen =)

    SvaraRadera