fredag 3 september 2010

Herregud!!

Va det såhär när man va liten?? L är så j*la rastlös och går mest runt & är sur så blir jag också grinig. Man kan inte leka med nån jämnt, man kan inte spela tv-spel eller sitta vid datorn eller framför tv'n jämnt! Kan man inte leka själv med dom leksaker man har nej då får man väl vara grinig då, men f*n heller att det kommer bli lek nån annan dag heller om det ska vara på det viset!

Spelade lite wii med honom en stund, men sen tänkte jag passa på & vika tvätt & då ränner han runt som en osalig ande......ja - jag tänker inte ge mig så det så! Han får helt enkelt ha tråkigt tills jag bestämmer att vi ska ta en promenad eller vad det nu kan vara!!

P sover efter mycket om & men & L-Å är på klubben & fixar med jobbarbilen.....är jobb f*n jämnt fast det är lediga dagar....blää!!! Ska bli skönt & jobba så han får vara hemma utan jobb (troligen både för mig & honom) & rings det & jobbas det ändå så ska det f*n vara med en j*la massa övertidsersättningar så det så!

/D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar