söndag 12 september 2010

BLÄ!!!!!!!

Halva dan gick ju skapligt. Fick sovmorgon, kaffebesök av N&J, över till R & E för lite bus & kaffe men sen dess har det bara varit blä, blä, blä!!!

Har gjort ett pass med dendär j*la wii träningen i ren grinighet & duschat, men vette f*n om det känns nå bättre....inte speciellt faktiskt. Nu poppas det Sundström, men inte ens det får mig att bli glad. Röka är det bästa jag kommer på just nu! Är så j*la trött på att diska, städa, tvätta, vika tvätt, plocka, plocka & plocka!! Ska man inte göra nå annat när man är hemma??? Är det såhär det ska vara??

Lite närhet & kärlek vore ju inte alls så tokigt men det lär ju inte bli dethär århundradet känns det som eftersom min grinighet smittat av sig & den jag får tillbaks är hundra resor värre.

Vänta till P kommer hem igen & ta med honom på en promenad. Skiter i om det blir sent eller inte - måste göra nåt. Annars får jag väl ta en promenad själv då.....inte lika kul alls, men kan ju alltid kasta in nå musik i ipoden & gå.....kanske lyckas få lite kaffe någonstans också.....och nå trevligt sällis....kanske skulle göra ett försök med det....tror f*n det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar