onsdag 1 september 2010

www.hitta.se

Är inte Pimmes dag idag - han har ramlat ett gäng gånger - hoppas, hoppas han inte blir lika klumpig som mor sin *huvva*

Han har även vält omkull pappans ståbas så halsen lossnade & jag som sa åt L-Å igår att det inte är så bra att ha den stående eftersom P vill "göra" på allt med strängar & helst allt som är nej. TUR SOM F*N att han inte fick den på sig iaf!

Haft Rod & Erika här på kaffesällis liksom Nina så jag har inte haft det långtråkigt på em iaf. När N stack drog jag & P iväg på lite äventyr också. Iväg t Oti & lämnade in lite DHL paket & förbi Brage där det blev en liten promenix ner på stan & en liten extrasväng - skönt - då har vi varit ute lite idag iaf :)

Under em ringde även en av mina chefer för att fråga hur jag hade jobbat i augusti...hmm...känns som dom borde veta det??? Hur som berättade jag det så snällt. Senare när jag pratade med L-Å så sa han att dendär chefen även ringt till honom för att ta reda på mitt nummer (och även frågat hur jag jobbat ha ha ha). Finns ett par bra sidor där man kan söka nummer annars bl.a. www.hitta.se & där står både mitt hem.nr & mobil.nr..... Konstigt detdär....inte första gången liksom.... Man slutar aldrig förvånas....

Nu matlagning - börjar suga i mattarmen :)

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar