lördag 25 september 2010

Trött tjej....

Jo det är faktiskt så....jättetrött & skapligt hungrig också.... Det sistnämnda ska det strax rådas bot på iaf - kinamat ska det bli! Gott som f*n! Bara invänta han "dendär" sambon som är hos grannen först.... Hoppas, hoppas jag får sovmorgon imorgon - vore f*n j*ligt skönt!

Råkade visst glömma min plånbok på bussen igår insåg jag på em när jag tänkte åka ner på coop & lämna in pållar så det fick bli att lämna in via nätet men dom gjorde ungefär som vanligt dvs sprang inte som jag (vi) tyckte, men, men.... Inget jag kan göra nåt åt idag heller :-) Sen fick jag med mig tant M till Söderbärke & hämta den - tack, tack!! :)

Inte blivit så många knop gjorda idag m andra ord....men va f*n - det kommer ju en dag imorgon osv också....(just nu känns det iaf så dvs att det kvittar att jag inte gjort så mycket nytta idag)

P har hållt igång hela dagen & gått en hel massa steg :) Han va jättetrött, men envisades med att sitta & leka, men när jag va in o kikade på honom så hade han förmodligen somnat sittandes för han låg dubbelvikt ;)

Nä.....mat, mat, mat!!!!

/D

/D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar