onsdag 29 september 2010

Onsdag...

...dagen avklarad. Är helt slut fast det inte gjorts någe speciellt uttröttande idag...

När L kom hem från skolan åkte vi ner till mormor så hon fick träffa grabbarna. Sen blev det lite handling & sen va det dax för L's träning. Han va dock på vrånghumör så det mesta va ganska tråkigt för både han & mig..... Nope - skärpning!

Han glömde handskar så snälla mamman åkte & hämtade det o på lilla vägen ut till floravägen kom det en gubbj***el med en hund. När vi kom hoppade hunden ut i vägen & jag bromsade in eftersom gubben tydligen inte orkade hålla i hunden. Blev typ stillastående & när vi börjar åka igen så gör hunden samma sak. Varför ha hund om man inte kan hålla i den??? Dessutom blängde gubbj***eln på mig precis som jag va dum i huvudet. Han kanske ägde vägen vad vet jag??? Skulle ha gasat så han blev helt lerig när vi väl kunde åka istället! Ångrar att jag inte gjorde det!

Nyduschad & alldeles strax blir det sängen, men först tänker jag ta en liten skål m glass så det så!!

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar