måndag 13 september 2010

NU är det kväll

Oj oj....varit full fart sen vi kom hem kan man säga. Lägga P, fixa mat, plocka, diska, fixa ut grej på tradera jo jo - gäller & ligga i.

Blev broccoligratäng&kassler idag igen - f*n va gott det är!! Gott & enkelt - det är min melodi ;)

Sen fick jag ju lov & pröva min brödbakare också & en macka blev det, men eftersom jag är proppmätt så kan jag faktiskt inte provsmaka nå idag utan det får vila tills imorgon bitti, men fint blev det iaf :) Impad är jag - f*n - plocka i lite saker i en bunke & ett par timmar senare så är det ett färdigt bröd - jo....det är faktiskt sant! :)

Efter maten tog jag som sagt tag i disken också - är aningen (MYCKET) skönare & vakna imorgon då & när jag va klart med det för typ 1½ timme sen så hörde jag snarkningar från sovrummet. Darligen va visst lite trött idag - så kan det gå!

Nu har jag precis kollat klart Lite Sällskap - är f*n skitkul! Va inte fullt lika pinsamt idag ha ha ha

Näää - in & kura in mig bakom den fina!

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar