tisdag 31 maj 2011

Tomt på skogs....

Ingen pappa hemma & eftersom dom med 99% sannolikhet inte kommer åka hem nåt idag (ja det kan ju ändra sig igen 20gånger på ett par timmar) så jobbar dom förhoppningsvis skitlänge & kan åka hem redan vid lunch imorgon. Blir helt slut! Jag har det f*n bra trots att jag är en secohora - visserligen ändras allt om hur vi ska göra med olika grejjer hela tiden, men jag har mina j*la timmar jag ska vara där & dom ändras inte om det inte är så att jag själv vill ändra förstås!

Funderar ifall terror hade tänkt & somna snart.....hoppas liksom på det...... Han fick käka burkmat & jag har kastat in en lasange i ugnen - är lite småhungrig - bara blivit en macka t frukost & en på jobbet.....

När jag slutade så hann jag lagom till bilen innan himlen öppnade sig. P tyckte nog att det va lite otäckt när det öste ner - fick lov & in på affären en snabbis.... Bör nog börja fundera på detdär med att börja storhandla en gång/vecka eller nåt igen....mm....

Räknar ner..."bara" 20min kvar innan maten är klar - luktar gött!

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar