torsdag 5 maj 2011

Sovmorgon!!

Jajjemen - imorgon är det sovmorgon (sovmorgon räknas det som då man inte behöver ställa klockan/gå upp före sex/måste stressa iväg till dagis/jobb direkt på morgonen). Fick visst veta att L skulle jobba imorgon också, men det måste ju betyda att han får semester minst 3 veckor i sommar - kanon - hinner vi leka då! :)

Efter jobbet hämtade jag grabbarna & efter det blev det hem & Lucas bakade kladdkaka vilket alla uppskattade så den är snart slut he he - bra att min kropp berättar när det är dax för dendär roliga veckan eftersom en annan har noll koll. Ja ja - jag fortsätter väl frossa eftersom jag ändå inte har nå bättre för mig....L-Å & P sover ju så.... Börjar väl bli dax o kolla i fas med varann snart eftersom det känns som antingen han eller jag sover - rätt tråkigt faktiskt (helt ärligt - RIKTIGT TRÅKIGT!) Kanske lika bra & försöka med det på en gång - tror f*n det!

På lördag blir det iaf iväg t Örebro på trav med mina grabbs & kanske nån mer....återstår att se.

Kram & Go'natt!

Ps. Inser att jag lät j*ligt bitter - är inte så farligt som det låter - bara lite trött & allmänt less tror jag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar