fredag 20 maj 2011

Man mår...

...som man förtjänar lyder ju nåt ordspråk, men vad har jag gjort för att må såhär isf undrar jag?? Känner mig som en korv full med snor - går på Alvedon vilket min mage inte gillar tydligen. WTF???!!!!

Just nu ångrar jag en aning att jag inte gick hem tidigare igår för att slippa en hel dags karens ifall jag inte pallar natten vilket det inte känns som nu & då har jag varit "vaken" i 3 timmar - PUH! Passar på & vila mig på soffan en stund nu medan P sover middag.

Han hade gjort en riktig praktvurpa på dagis igår förresten - ska ta & skicka över en bild från telefonen strax....

Har varit t dagis på inskolningssamtal & P skötte sig bra - allt verkade gå fint för honom vilket känns bra (och jag redan visste) :) Känns lite kluvet fortfarande att byta dagis t honom inför hösten, men som jag sagt tidigare - han är så liten & vänjer sig fort. Dessutom får han ju sällis med Rod upp i skolan så dom kommer ju alltid ha varann :)

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar