tisdag 24 maj 2011

Klappat klart & bestämt!

Lite em/kvällsfunderingar (bestämda planer) från lgh 286.....

Har haft lite kaffebesök av farbror Jan, plockat undan lite & så har jag & P varit ner & inhandlat nödvändigheter. Imorgon & på torsdag har P dagis 9-14 så jag har gjort en "deal" med chefen - går ut & jobbar 4 timmar onsdag & detsamma på torsdag så tar jag ut det tid mot tid på söndag så får vi se ifall det blir någe Elitlopp 2011 eller ej.....beror en del på vädret, om lusten finns & ifall det är någon som är sugen på detsamma. Blev inget trav idag iaf - är ju storm ute & så ska vi ju upp & iväg imorgon så en sen kväll vore väl lite dumt kanske & det kommer ju MÅÅÅÅNGA fina sommardagar framöver så det så ;)

Sen har jag bestämt att om det skulle bli nån travvinst inom den närmaste tiden (av större variant då) så betyder det nog att jag ska bli med häst igen så travguden nu är det upp t dig!!

Nu operation få P i säng....eller ja snart iaf för han verkar ha väldigt mycket att göra just för stunden....

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar