söndag 1 maj 2011

Redig slappardag...

...har det varit idag - har knappt rört mig från soffan & än så länge har jag inga större ambitioner att göra nåt heller... Eller jo - jag har ju förstås gått fram & tillbaks till köket några gånger för att värma på lite lunch bl.a. :)

Försökte mig på att få P att sova lite middag också - la honom 3 gånger & han kom upp alla så då orkade inte mamman bråka mer men efter att ha knallat runt & lekt litegrann så blev det väldigt tyst & när jag gick & kikade så hade han klättrat upp i sängen & lagt sig själv & somnat på två röda - där ser man ;)

Nu väntar vi på att pappan ska komma hem & mysa lite med oss.

Beställt lite presenter till både den ena & andra som fyller år & dessutom fick P & L en varsin grej för att fira vinsten igår :)

Nä - slappa vidare.

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar