tisdag 24 maj 2011

Det blåååååser

Blåser som f*n gör det här i stan - stormvarning deluxe!

Idag har vi varit ner & lekt med Rod & Erika en sväng & P & R va som vanligt supersociala & stod & va helt inne i Tv'n båda två. Träffade också S som har karl i Norge & jobbar & jag är j*ligt nöjd att min karl inte är utomlands & jobbar & beroende av flyget så skulle jag bli knäpp! Tur att hon inte är lika "känslig" som jag :)

Sen blev det en snabblunch med tant M & nu är vi hemma för middasvilning.

Tänkte ju att vädret skulle bli lite trevligare för jag är grymt j*la sugen på att åka iväg t E-tuna på lite trav- återstår att se mm.....*hoppas, hoppas*

Imorgon är det lön också & det gillas i stora drag men det blir ju som vanligt - man hinner inte se pengarna utan bara knappa in några siffror på datorn & sen är det inte många kronor kvar på kontot....kanske är en vanesak det också som är svår att vänja sig vid....

Nu ska jag plocka lite & skriva upp lite grejjor som lär inhandlas till hemmet.

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar