söndag 22 maj 2011

Egodag!!!

Haft en "egodag" eller iaf eftermiddag ihop med syrran & mammsen i Västerås - trevligt, skoj & riktigt, riktigt skönt! Besök på The Studio där vi blev sminkade innan det väntades fotografering vilket inte alls va så jobbigt som jag hade föreställt mig. Vi hade en egen liten studio där det bara var vi & fotografen. Hon var också riktigt bra på att förklara hur vi skulle göra & ja - smidigt helt enkelt. Sen blev det till & vänta en liten stund (typ 10-15min) innan det va dax att kolla bilderna ihop med en "viewer" som hon kallades. Dethär va nästan det knepigaste & mest stressande momentet då hon verkade lite smått stressad - vore skönare & få sitta vid en dator & kolla på bilderna i lugn & ro, men, men det gick ju det också tillslut ;)

Jag som skulle (ja inte bara jag förövrigt) köpa typ 1-2 bilder eftersom det inte riktigt är helt gratis - tror hon tjålade om att det kostade 310:-/bild. Annars fanns det paket på 10/20/30 eller alla bilder.... Slutade hur som helst med att vi alla köpte ett 10pack var *s* Ja ja - är ju f*n inte så ofta man gör nåt sånthär! *lol* Dessutom fick jag en bild extra gratis eftersom jag tipsade mer än 10st så ja det är bara vänta & se om det är någon som ringer JUST DIG *asg*

Det jobbigaste med det hela var hissen upp till själva studion eftersom den låg i skrapan & på 19 (!) våningen, & hissen går på utsidan av huset typ, men funkade det också - ställde mig & stirrade in i hissväggen - smart ;) Fick ju åka upp & ner ett par, tre gånger också - va ner & rökte en sväng & när vi va påväg hem & stod utanför & rökte kom jag på att jag glömt min väska med alla kläder uppe....bara åka igen....

Sen blev det en sväng förbi elgiganten & mediamarkt innan det hela avslutades med bjudmiddag på IKEA - NICE!!!!

Här kommer ett smakprov på några bilder - är f*n rätt nöjd ändå *s*

Kram D




1 kommentar: