söndag 15 maj 2011

Snart kväller

Söndag måste vara den absolut trökigaste dagen då ingenting händer - visst finns det många andra såna dagar också men tycker i stort sett varenda söndag är på dethär viset vare sig man jobbar eller inte....underligt tycker jag!

Jag & P tog cykeln ner t klubben efter det att han vilat middag vilket bara blev ca:40 min då han har världens hosta så fort han lägger sig - frisk mer än 2 veckor i stöten verkar lååångt bort....:/ Har ju flyt iaf nu då jag är ledig mån-tis så tills på onsdag är han förhoppningsvis kry igen så jag slipper vabba nåt!

Efter klubben blev det ett litet stopp på Brage för kaffe & lite lek i lekparken, men nu är vi som sagt hemma igen. P är helt matt (liksom mamman efter cykelturen) - sitter i soffan & käkar popcorn - har knappt ätit alls idag fast jag försökt med både mat & yoghurt. Bättre dag imorgon får vi hoppas! Vi lägger oss & har lite mys & väntar på att L ska komma hem med nå gott t kvällsmat....se vad han shoppar loss på - bara det är onyttigt så blir det gott :)

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar