onsdag 25 maj 2011

MEN då!

I hopp om att vinna domdär pengarna som jag väntat på typ alldeles för länge nu så spelade jag en lite större V64a men sprack i första.....kul eller inte alls....är visst inte meningen att jag ska få till nåt just för tillfället eller iaf inte idag tydligen, men jag kunde ju tagit med alla & varit säker fast då skulle det blivit JÄVLIGT dyrt & dessvärre har vi ju räkningar som ska pyntas också :/ Får väl helt enkelt hoppas att MINA skrällar också går in senare & att det blir en sjukt bra utdelning på 5orna då fast med min tur så blir det väl favoritparad resten nu & då är jag ju borta hur som.... ÅHH!!!! WHY, WHY, WHY liksom???

Hur som helst är jag lycklig i alla fall för Loke kom hem idag istället för imorgon så hästj***arna får väl springa som dom vill då!

Snart blir det pizza, kebab eller nån annan köpmat men i vanlig ordning så tycker mamman att det är skönare att få äta i lugn & ro när terror somnat & nu har han fått sprungit av sig & härjat hela em så kanske, kanske, kanske!!!

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar