lördag 19 februari 2011

Vet någon som längtar efter morgondagen :)

Vet en kille som längtar efter att vakna imorgon bitti. Vet också att jag för 8 år sedan denhär tiden låg inne på förlossningen. Imorgon blir Lucky Boy 8 år - helt sjukt - 8 år liksom.... Vart har tiden tagit vägen??

Dessutom vet jag att jag har semester imorgon enbart för att min stora kille fyller & det känns riktigt skönt!!

Dagen har bestått av en liten playdate med Rod & Erika & sen jobb, jobb & jobb, men gick hyfsat fort så man ska väl inte gnälla alltför mycket - dessutom funkade maskinen fint - händer inte alltför ofta & då är det rätt skoj & jobba faktiskt :)

Är lite besviken också....besviken på stor-Pimme. En enda spelning under 2011 & den är på way out west & nej....det blir med 99% säkerhet ingen sån festival för oss.... Blir det nåt så blir det Roskilde PUNKT!

Nu väntar sängen för mig iaf för imorgon ska det kalasas både här & där!

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar