fredag 18 februari 2011

Funderingar & beslutsångest

Åhhh!!! Önskar att någon bara kunde säga gör du så kommer det bli bäst, men det finns f*n ingen som kan göra det :/ Såhär ligger det till.... Igår ringde dom från Lindgårdsskolan & sa att Pimme fått en plats på dagis (ja ja förskolan för dom som vill det) fr.o.m. 15 Augusti. Nu är jag sådär sjukt kluven - hur ska vi göra??? Jag ville ju ha honom där från början & nu också egentligen eftersom det är väldigt mycket smidigare & ha båda grabbarna på samma ställe av flera olika anledningar, men nu har han ju precis kommit in lite på sitt dagis & personal m.m. verkar toppen ska jag då låta honom gå kvar där eller byta efter sommaren?? Ja ni hör ju själva - hur j*la lätt är det & hur ska jag kunna veta??? Kan ju alltid fråga P vad han tycker liksom....*SUCK*

Kan inte ringa & ge dom något besked redan idag....måste fundera & prata igenom med Loke ordentligt under helgen!

Hunnit käka frulle, diska upp disken från igår & nu ska vi nog snart ta & slipa lite i köket & kanske, kanske hinna måla också innan det är dax för jobb för flickan D.

Åhhh.....jobbigt läge bara känns det som!

Kram D

1 kommentar:

  1. Om Rod får plats på lindgården,så kommer vi nog ha han där.Var ju där vi ville ha från början,och det verkar så bra där tycker jag.
    Syrran säger att det är bra i alla fall :)
    Så mr P ochh R kanske får gå ihop i så fall :)

    SvaraRadera