lördag 12 februari 2011

Blev visst en paus...

Blev visst en liten paus från bloggandet - säkert bara för att jag va så kaxig & sa att jag tyckte att jag hade varit duktig & skrivit flera gånger om dan, men det har & andra sidan hänt ungefär lika mycket som vanligt så egentligen gör det inte så mycket.

Gårdagen ägnades åt städning, tvättning & slappning. Tänkte inte på att vi skulle börja flytta runt köksskåpen så storstädningen i köket igår va ganska meningslös, men, men... Nu är vi igång igen iaf. Ett skåp flyttat, fläkten uppe dock inte helt klart med "rören" fast en sak i taget.

Min plan för em är att foga kaklet som vi satt upp häromdan så kan man iaf bocka av en grej till från "att göra-listan" men först måste jag fixa klart travet & sen gör vi som vanligt dvs. håller tummarna för att pållarna springer som vi vill! Vore inte alls helt fel med tanke på att jag får 0:- i lön denhär månade tjihooo....

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar