tisdag 1 februari 2011

Telefonförsäljare ell3-er what???

Är skapligt j*la trött på att det ringer massa telefonförsäljare av olika slag. Förra veckan ringde det 3-4 gånger bl.a. comhem som jag förövrigt redan har & hade ett "jättebra" erbjudande på nån j*la filmkanal, men va fan - ÄR JAG INTRESSERAD AV NÅT SÅ FIXAR JAG VÄL DET SJÄLV & JAG SKULLE ALDRIG KÖPA ETT JOTA AV NÅN JÄVEL PÅ TELEFON *SUCK, SUCK, SUCK*

Nu har det ringt tre gånger inom 10 minuter & dom första två gångerna va det ingen som sa ett skit varpå jag blev vansinnig tredje gången när dom väl va där & bad dom sluta ringa på ett ofint sätt men va f*n - har väl annat för mig än att sitta i telefon & säga nej, nej, nej. Finns det inget j*la nix som gör att även dom man redan är kund hos kan sluta ringa??? Blir galen!!!!!!! Hoppas dom har j*ligt bra betalat för att ringa hit & dit (vilket jag iofs vet att dom inte har)....

Så - nu fick jag skälla av mig om en sak - över på nästa. Mailade personal för att få min nya årsinkomst som borde gälla fr.o.m. idag, men tydligen säger chefen att jag ska jobba 100% & det kan han ju fetglömma - vi har ju liksom kommit överens om mitt schema för typ två månader sen, men jag är inte förvånad för det är noll koll på ingenting på just min avdelning. Åhhh - vill byta jobb innan jag ens börjat!!

Sen en bra sak: TACK MARIE!!! Som är snäll & hämtar Lucas från träningen ikväll så jag slipper ut med bilen som har ett däck som inte verkar helt okej + en troligen trött Pimme. TACK, TACK, TACK!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar