onsdag 16 februari 2011

Jobbeli jobba

Varit hemma med Pimme idag - haft feber, snorat & hostat sen i söndag. Idag har han dock inte haft nå feber tack & lov - bara lite snorig så imorgon blir det dagis igen & hoppas att han håller sig kry! Känns som jag knappt hunnit börja jobba innan jag fått varit hemma först med Lucas & nu med P men imorgon så!!!!

Har plockat & röjt lite härhemma idag & nu ikväll tog jag med mig grabbarna ner på stan för en fika med Marie & Mirjana & sen blev det handling. Min plånbok va dock spårlöst borta - underligt eftersom jag knappt varit utanför dörren på flera dagar.... Förstod att P varit i farten. Nu på kvällen gjorde vi en generalletning & bakom DVD-filmerna i skåpet låg den - duktig kille....

Nu är det lite trav, dusch & sovning som gäller iaf!

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar