söndag 6 februari 2011

Söndagsmys :)

Skönt & ha gjort fm-helgen. Imorgon blir det "sovmorgon" eller ja jag hoppas på att slippa gå upp vid 5-snåret iaf, men man ska väl inte säga för mycket... Gått helt okej & jobbe iaf - inga större skandaler & dagarna har flytit på - känns som man inte hunnit med så mycket mer än jobba, sova, äta & försökt hållt rätt på P litegrann medan han varit vaken.

Imorgon kommer L hem också. Han är dock sjuk....39,4 hade han nu ikväll så det blir till & vabba imorgon - bra början på jobberiet, men dåligt med val just nu faktiskt. Får helt enkelt hoppas på att han kryar på sig fort så jag kan gå ut & jobba ons-tors iaf.

Hunnit med lite klädparty hemma hos kusin Sara också. Me & I va det som stod på schemat & jag skulle ju "som vanligt" inte köpa nåt, men såg ett par fräna byxor till P & då skulle jag såklart köpa nåt t L också så det fick bli en t-shirt t honom som jag tror han kommer gilla :)


Nu blir det gynekologen i Askim innan det är dax & nanna!

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar