lördag 26 februari 2011

Nästan en bra dag

Vaknade & va helt seg. Kändes som jag skulle varit ut på galej igår, men så va inte fallet utan jag gick & la mig vid 22-tiden & upp vid 7-snåret så det kändes inte helt rättvist :/

Hur som drog jag & grabbarna iväg till mormor en sväng vid lunch. Lucas stack iväg på lite backhoppning på em & sen ville han följa med till Broarna & sova hos kusinerna så det är bara jag, darlingen & P hemma ikväll. Den minsta sover & den större grejjar i köket & här sitter jag.

Lyckades tappa min kära iphone i badet när jag skulle ta kort så P så ljudet är försvunnet *suck* Perfekt månad att ha sönder nåt på.... Hoppas, hoppas, hoppas den torkar & blir vanlig igen - ha inte råd med nåt annat nu!! :/

Hungrig är jag också.....f*n - ställa sig & laga ihop nå mat nu?? Klockan är ju f*n kväll, men lär väl fixa iordning nån macka om inte annat - sen blir det snart sägen - bara invänta ett godnattsamtal från Lucky-boy sen så!

Kram D

Ps. BE för min söta lilla telefon....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar