tisdag 30 november 2010

Värmer upp!

Ett konstaterande: JAG HAR F*N VÄRLDENS BÄSTA SYSTER!!

Har redan bokat in henne för barnvakt lördag-söndag då det händer grejjor, men på torsdag spelar Sundström på Debaser så jag gjorde ändå en chansning & frågade henne & JAAA!!!! Nu är biljetterna bokade så nu vill det bara till att bilen tycker att det är okej med kyla också....den har inte riktigt tyckt det utan mest velat koka trots flera försök att lufta, fylla på glykol & sånt annat man kan göra (anm. är inte jag som gjort ett piss utan den bästa stora karln)

Idag är sista jobbardagen på ett par månader. Ska bli skönt & skoj & vara hemma med P, men det har gått över förväntan att jobba - inga riktiga downs så ja jag trivs helt enkelt :)

Nyss varit ner på stan & inhandlat en utdragbar tvättlina - tur att L-Å har idéer & ibland smarta också :) Passade på att luncha också så nu lär man väl klara sig ett tag framöver iaf...

Nu blir det & packa in lite mer musik i iPoden så det kan poppas deluxe på jobbet!

Förresten så skrev jag ett par saker & klickade en sisådär fem gånger på telias hemsida igår så nu är en iPhone beställd :) Leveranstiden verkar vara skapligt lång, men min förhoppning är att den dyker upp nån gång i Januari eller så iaf :)

KRAM!!

1 kommentar:

  1. Ja jag tror faktiskt du kan ha det =)
    Jag har också en jä-ligt bra syster

    SvaraRadera