torsdag 4 november 2010

Kväller

Då va det kväller igen - f*n va skönt - tidigt för en gångs skull också :-) Har iofs inte käkat kvällsmat än, men ska strax gå & steka på lite potatisbullar & bacon - lätt & gott - kanske inte toknyttigt, men ikväll blir det så hur som!

Jobbat & sen tog jag med mig grabbarna & for ner till mormor en sväng. Hämtade upp syrran på vägen också. Väl där träffade vi också mammsen & Gittan.

Inte hänt så väldans mycket att berätta om förövrigt - haft en lite klumpdag - tappat & vält i stort sett allt jag kommit i närheten av, men det är jag rätt van vid iofs - bara varit lite värre än vanligt.

Nope - dra på spisen (den gamla j*eln) & steka lite.... Har förresten lagt ut den "nya" som inte passade på blocket. Vore ju inte helt fel & bli av med den innan vi letar rätt på en som passar & jag tänker INTE bära den en millimeter till! :-)

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar