torsdag 25 november 2010

Sista ledig dagen

Löning & sista lediga dagen innan det är jobbardax igen - jo det är nog planerat detdär, men dom ska inte tro att dom lyckas få mig att hålla i alla pengar - nej, nej!! Vi tar en tur t Avesta för lite shopping - öb iofs så lär väl inte bli helt pank, men hur som är det ju lite shopperande :-)

Började med att komma upp före sju, fixa frulle t L, skicka iväg honom t bussen & sen över t vårdcentralen i N-berg & lämna nåt prov (igen) som ska visa om sköldkörteln funkar som den ska eller inte..... Ska tydligen kunna ha någonting med domdär utslagen (ppp) som jag har i handen & göra.... Man har ju noll koll, men är ju bra om dom kollar upp - är ju dom som kan & inte jag....

Sen har jag & P varit ner & lunchat med Eva på Kina också - gotte!!!!

Nope - lite kaffe på dethär så är det nog dax & sticka sen tror jag bestämt :)

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar