tisdag 16 november 2010

Jaha....nu då??

Jaha.....nu va denhär dagen slut (liksom jag). L, P & L-Å sov nästan till halv 8 imorse (bussen går 7.25) så han fick helt enkelt köra honom t skolan he he Bra för mig dock eftersom jag hade glömt min fil (LIVSVIKTIGT JU HE HE) hemma så då fick han köra förbi den på jobbet också :-)

Väl hemma fick vi besök av M när hon slutat - nice, nice!! P tyckte dock fortfarande att pappan är mest intressant & svansar efter honom i full kareta....

Imorgon är det em-jobb som gäller & L ringde nyss & pratade med pappa J & han hade bytt & skulle också jobba em.....funkar inte så vidare bra, men nu hade han iaf fixat så farmor skulle honom på onsdag.....sen får han väl försöka lösa torsdagen också. Funkar inte när vi jobbar samtidigt ju & jag jobbar ALLTID skiftet före honom dvs jobbar han natt jobbar jag em, han em jag fm osv.....

Försökte ringa hon som har hand om dagisplatser för att se hur, var & när P ska gå på dagis.....men självklart hade hon telefontid 8.30-12 vardagar så jag testar imorgon fm igen & hoppas på det bästa! Skulle behöva få veta när han börjar & då även när jag kan räkna med att börja jobba på riktigt & styra upp schema med chefen.....är lite saker som ska klaffa då.....

Nu soffhäng! Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar