måndag 1 november 2010

Tick-tack, tick-tack

Tycker inte tiden går alltför fort idag måste jag erkänna. Har sovit 11 timmar inatt, men gjorde inte alls att jag va mer utvilad imorse - snarare tvärtom. Lyckades vakna till liv tillslut iaf, men nu har det infunnit sig nån typ av halvkoma igen - bara & stå ut tills barnen somnat & jag kan göra detsamma.

Plockat lite, orkade dock inte dammsuga & torka golv så vi får väl göra ett nytt försök med allt imorgon då....för nu är det disk & saker överallt igen.

Måndag betyder ju också vägning & mätning - inte hänt typ någonting på vågen denhär veckan men 1cm till i midjan iaf & det är f*n inte illa det heller - dra ett snitt så har man iaf 1,5kg/vecka & det tycker jag är bra för att vara mig :-) Önskar dock att allt bara va klart typ nu - ja ja - bara & kämpa på! Är väl andra grejjer på g m kroppen nu också så man känner sig väl uppblåst mer än vanligt just precis nu - förklarar ju även sötsugen, men f*n heller! Jo förresten - smälter soppmiddagen nu & sen ska vi käka fruktsallad & lättglass så det så!

P har nån typ av vaken kväll - sov 30 min & sen tvärvägrade han - va nog inte klar m dagen än, men det funkar fint så länge han inte går runt & gnäller för då blir det sängtime igen!

Varit över & fikat m Anneli & grabbarna & efter det blev det över t Broarna & hälsa på lite. Under ca: 30 minuter ringde 3 försäljare av nåt slag t mor vilket fick mig att fundera ifall dom inte hade nix & det hade dom inte, men nu så är det på gång - f*n jag skulle blivit knäpp för länge sen!

Nope - lite soffhäng igen!

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar