måndag 8 november 2010

F*n va skönt!

Måndag = vägning mätning & det går framåt - känns så j*la skönt! Förra veckan stod det ju i stort sett still, men nu har jag fixat delmål 1 - känns skitbra!!! Funderar över vad man ska ha som nästa mål, men tror det får bli att komma ner på inskrivningsvikten när jag väntade P. Lär väl ta x antal veckor det också, men känns så grymt skönt att se att det händer saker & ting!!! -4,4kg på dom tre veckor jag hållt på & då har jag inte gjort så stora förändringar mer än & plockat bort allt sött som jag stoppat i mig :)

Funderar lite över vad vi ska ta & hitta på idag. En promenad ner till öppis kanske....checka runt lite & se om det är nån som är sugen på att haka på. Sen ska det helst passa med sovning m.m. för lilleman också - får se hur det går med det....

Måste nog skriva en matlista & shoppera lite käk för ett par dagar också.... Känns lite långt kvar innan det kommer in nå pengar - huu.... Bara gilla läget...

Blev iaf av med spisen igår så det lär köpas en ny en som är RÄTT när löningen kommit.

Oh oh - nu blir kaffet snart kallt ;)

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar