fredag 19 februari 2010

Va så nära att lägga mig i....

Imorse efter att jag skjutsat Lucas till lekis - ja, jag skjutsade honom idag eftersom jag va så trött & inte hade nån lust & gå upp strax efter 6 - fick ju sova en hel timme längre ju!

Hur som helst - efter det svängde jag in på Coop för att shoppera lite frukostprylar, inte tokmycket folk, men en & annan va det även om klockan inte va mer än halv nio. När jag kommer till brödet hör jag någon som står & gapar. Tänkte inte mer på det - hämtade mjölk, kaffe, men kom på att jag skulle ha mackor så jag gick tillbaka & då reagerar jag. Där står en av tjejjerna som arbetar i full färd med att packa upp dagens bröd samtidigt som det står en liten j*la "farbror" & fullkomligt skäller ut henne & gapar & gormar. Hon ber honom gå därifrån, men han fortsätter gapa. F*n vilken j*la idiot! Va SÅ nära att gå fram & bara säga åt honom att va f*n - låt henne vara när hon jobbar! Är det något får du väl ta det med henne efter att hon slutat!

Han va inte mer än en tvärhand hög dessutom & vore det inte för att han va ungefär lika bred dvs. förmodligen aningen tung skulle man kunnat tagit tag runt halsen på honom & bara bollat iväg han. Va f*n - nån j*la hyfs måste det väl finnas. Nejdå - in & gorma under hennes arbetstid bara - IDIOT!

Hur som helst så sa jag inget & ångrar mig f*n efteråt! Blängde dock på honom när han kom & traskade när jag stod i kön.

Jo det ska då finnas folk till allt tydligen....


Dax & fortsätta dagen. Bilbesiktning & en sväng till Västerås & troligtvis står på schemat för dagen för imorgon är ingen vanlig dag för det är Lucas födelsedag :)

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar