fredag 26 februari 2010

Lättirriterad....

Varenda gång jag säger att Pimme är snäll så blir han ett monster bara några timmar efteråt. Idag när vi varit på jobbet så trodde jag att han somnat - jo hej du! Började gapa & ingenting, absolut ingenting va bra & efter en stund (behövs inte alls nå lång stund) blir man väldigt trött på bebisskik - speciellt när ingenting hjälper *puh* Jo - jag provade nog allt...gå, stå, ligga, gunga, nappen, inte nappen, valis, inte valis...

Efter lite drygt en timme så gav han upp & somnade i min famn, men jag blev helt slut. Känner mig helt matt! Tur att det inte är såhär (peppar peppar) varje dag! :) Sov typ 40min & sen va det mat & typ 40 min igen.....well....en vakendag kan man säga...övertrött...JOSVISST!

Varit ner & shoppat lite - blir skinkjansson ikväll (tanken va iaf så) men just nu känner jag absolut inte för nå matlagning. Känner inte för så mycket alls faktiskt. Mr P ligger i sängen nu iaf....tror inte han sover - inte speciellt djupt iaf, men ligger & är tyst. Lika bra det för den elaka mamman vägrar stå & vagga honom hela tiden - det går liksom inte & sitta & vagga är inte samma sak säger han...envis unge detdär! ;) Får väl se hur det blir med maten..... Tvättstuga är det också, men L-Å har varit & lagt i tvätt iaf så ska väl ta mig/oss ner såsmåningom.

Lite cola & choklad kanske kan få en på lite bättre tankar & humör? Gör ett försök iaf!

Just nu håller Sigge (vaktmästarn) på & skottar av balkongtaken så han står typ utanför i en skylift....måste man tänka på hur man beter sig. Vågar inte röra mig härifrån m andra ord :)

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar