onsdag 24 februari 2010

Onsdag = Babycafé


Japps så är det! Onsdagar är det babycafé & passar det & tid finns så är det kanon & dyka dit & ta en kaffe, macka & träffa lite andra mammor (jo det är mest mammor där) & tjåla lite. Såsmåningom blir det väl förmodligen ännu roligare för mr P också, men han trivdes rätt okej idag också förutom att han blev akut hungrig (som alltid) & gapade på rätt bra därinne *lol*

Fick syn på kameran imorse & tänkte ta ett kort på Lucky & Pimme ihop innan jag körde iväg honom t lekis - skjutsade honom idag eftersom dom skulle åka skidor + att jag trodde att jag skulle få sova lite längre men så blev inte fallet... Hur som helst så tog jag ett kort, ett till & ett till & ja - det tredje har iaf båda ögonen öppna - resten va väl sak samma he he

Nu har Fanny precis dykt upp - hon hade fått en isklump kastad i huvudet av nån grabb - farligt, farligt - verkar rätt okej ändå som tur är. Förhoppningsvis lär sig barnen någon gång att det är livsfarligt - en felträff & det kan gå riktigt, riktigt illa :/ Själv kastade jag en stor sten i huvudet på en kille i vår klass när jag gick i småskolan (småskolan ha ha ha - f*n låter som jag är hundra år - man säger väl kanske lågstadiet, mellanstadiet ja ja - skit samma...). Kan meddela att det gick rätt bra för Jan (som jag har för mig att han hette), behövde bara sy några stygn & jag tror han blev normal efter det också - ingen riktig koll vad som blev av honom & det kanske är lika bra ;)

Snart kommer Smilla också som planerat så det blir väl full fart ett par timmar, men eftersom det är guldväder ute så får nog L & S gå en en sväng.

Nu ska jag dundra ner i tvättstugan innan P vaknar igen.

Kastar in en bild på lillskiten också i sin fina HD body :) Han ser dessutom väldigt harmlös ut på kortet :)



Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar