torsdag 25 februari 2010

Någonting har hänt...

Japps - någonting har hänt med besöksräknaren på bloggen - inte för att det har någon större betydelse egentligen, men lite snyggt är det allt - ja ja - får bli & fixa till det en annan dag om den inte hoppar tillbaka av sig själv snart.

Em/kvällen har bestått av en fika med Emma, Natalie, Therese & Marie. Trevligt, trevligt - dessutom fick ju Pimme&Natalie leka ha ha ha - kommer bli kanon när dom blir lite äldre hur som helst :)

Nu sover båda barnen & jag ska in & duscha för imorgon blir det tidigt (igen).... Lucas ska t lekis & sen ska jag & mr P ta en sväng t jobbet & hälsa på - ska bli trevligt & träffa jobbarpoolarna (iaf vissa av dom ha ha ha) :)

Nope - blir inge vettigt skrivet här idag. Hade någonting jag kände att jag ville dela med mig av men nu är det visst bortblåst - ja ja - ny chans t det imorgon.

Kramen D

1 kommentar:

  1. Dom har bytt server idag tror jag..så den har legat nere skapligt länge..

    SvaraRadera