fredag 19 februari 2010

V-ås avklarat & sängdax....

Blev lite sent, men så kan det gå när man har bokat in lite mycket saker samma dag som man måste (eftersom man inte gjort det tidigare i veckan) ta sig över till v-ås för presentshopping, men nu är det klappat & klart - skönt - får hoppas att Lucky-Boy blir nöjd nu bara men det tror jag nog.

Hann dessutom in på IKEA & L-Å fick provligga (ja inte ligga men ja ni fattar ha ha) lite sängar så nu blir det förmodligen sängköp om inte alltför länge. Funkar inte med hans rygg längre - 9/10 gånger vaknar jag & han ligger ute på soffan. Visserligen är det helt okej ibland eftersom jag aldrig hört någon som snarkar så högt som han, men jag vill ju ha min älskling i sängen & dessutom att han ska kunna röra sig & inte behöva ha ont mer än nödvändigt liksom & jo....det är ju som dom säger - man tillbringar ju x antal timmar i sängen/dygt så det får bli så!

Hade ju tänkt att han skulle få en ny madrass i 50-års present, men det verkar ju spricka det också....åhh...blir & tänka om litegrann. Skulle jag vinna massa pengar skulle jag köpa en Jaguar åt honom för det vet jag minsann att han vill ha, men det funkar inte riktigt med den ekonomin som råder....kanske ska smida en plan & råna en bank? Nä....är nog aningen för klumpig för det.... Tråkigt att nästan allt förutom kärleken handlar om pengar....

Well....nu ropar sängen på mig iaf för imorgon blir det kalas & sen kalas :) Så kan det gå när brorsans lilla valde & komma samma dag som Lucas *s*

Natti, natti!!

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar