lördag 27 februari 2010

Livsstil??

Okej - nu har jag fundrat igen medans jag lagade mat (stekte ägg & fixade ett par mackor) :) Allt snack om viktminskning (ja ja - från mig också ibland - har ju iaf nästan 10 graviditetskilon kvar). Det sägs att man ska "byta livsstil" men vad betyder det liksom egentligen? Jag menar om man fortsätter äta som man brukar göra men rör sig mer så borde det ju hända någonting likväl som att man ransonerar sitt gotteintag & rör sig som vanligt. Om man gör både och blir det då dubbel effekt eller är det då livsstilen blir bruten? Hmm....ja ja - jag tänker iaf inte göra allt på en gång - risken är ju liksom större att det spricker då...

Ja ja - jag har iaf kört ett träningspass med wii nyss också eftersom pappan & barnet är ute på promenad.

Nu lunch - sen våldgästa brage & där väntar kaffe & nybakt som alltid - inte konstigt att man inte tappar nå liksom fast just ja - jag har ju faktiskt rört mig idag, men hur va detdär nu igen? Åhhh ;)

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar