torsdag 25 februari 2010

Tja la la la la la la la

Stafettguld för grabbsen igår - underbart!! Lite tråkigt att hockeykillarna/gubbarna loosade, men det gör mig inte så jättemycket ändå faktiskt - tycker den sporten är rätt trökigt :)

Va in o plockade lite på Lucas rum igår kväll & PANG så ramlade han ur sängen. Hmm...han är nog inte riktigt van att bara ha 90cm & rulla runt på + att bäddbadrassen hade halkat lite utanför den vanliga. Hur som helst gick det bra - han satt sig upp i sängen igen & va aningen* frånvarande (*läs mycket). Frågade honom om han skulle gå in & kissa & han nickade & gick in på toa, spolade & gick in på sitt rum & la sig i sängen igen. Jag gick efter & skulle säga gonatt igen, men då sov han redan - hmm.... Anade redan då att han nästan gick i sömnen. Frågade imorse om det gick bra när han ramlade ur sängen & han kom inte ihåg någonting. Lite otäckt, men så länge han går omkring inne i lägenheten är det ju lugnt :)

Snart är han & William Ö på G hit för att leka & jag ska ta & laga lite käk åt dom. Trodde dock att mr P skulle vakna & vilja käka, men han kommer med största sannolikhet vakna så fort jag går ut i köket - hur som så lär jag göra ett försök för om 1½ timme ska vi hämta Forsberg på jobbet & ta en fika.

Kram så länge!

1 kommentar: